• HomeHome        
  • Psihologie la ziPsihologie  
  • Curiozitati la ziCuriozitati  
  • Informatica la ziInformatica
  • Filosofie la ziFilosofie    
  • HomeMuzica        
  •        

marți, 22 martie 2016

S-au copt cireșele de mai



S-au copt cireșele de mai
Şi Mândra-mi șade pe verandă
În miresme de lavandă
Din grădina mea de rai

Sub streașina casei mele
Patru guri cer de mâncare
Învocând proces de abilitare
Într-un cuib de rândunele

Pe gardul devenit autostradă
Dând din coadă ca golanii
Iritând toţi câinii din ogradă
Trec îndrăgostiţi motanii

Pe drum e zarvă de copii
Fac paradă frumoasele fetițe
Fluturându-și coloratele rochițe
În plin avânt de bucurii

S-au copt cireșele de mai
Din primăvara sufletului meu
Timpul mi le fură ca un zmeu
Și îmi lasă dorul ca un scai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu