• HomeHome        
  • Psihologie la ziPsihologie  
  • Curiozitati la ziCuriozitati  
  • Informatica la ziInformatica
  • Filosofie la ziFilosofie    
  • HomeMuzica        
  •        

vineri, 30 septembrie 2016

Berea și salata de roșii



      Călătorind cu trenul de la București la Iași, pe vremea *comunismului multi-lateral-dezvoltat*, m-am dus să cumpăr o bere de la vagonul restaurant:
- Berea se vinde numai la pachet cu o porție de salată din roșii.
Spune, foarte amabil vânzătorul.
- Bine, roșiile ca roșiile, dar să mai fie și altceva de mâncare dacă mă tot apuc să mănânc !
I-am replicat eu vânzătorului.
- Din păcate, nu mai am și 'altceva' am rămas numai cu roșiile.
- Nici măcar pâine ?
- Nici !
Fiind presat de căldura insuportabilă și de pofta berei, am fost nevoit până la urmă, să achit și mâncarea de roșii, pe care însă bineînțeles, am lăsat-o vânzătorului pentru a o mai vinde încă o dată la următorul client.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu