• HomeHome        
  • Psihologie la ziPsihologie  
  • Curiozitati la ziCuriozitati  
  • Informatica la ziInformatica
  • Filosofie la ziFilosofie    
  • HomeMuzica        
  •        

vineri, 19 mai 2017

Plecarea ta


Vântul suflă frunze moarte
Sub privirea mea în lung
Iar pașii tăi ce ne desparte
Mă încearcă ca să plâng
Mintea-mi spune să te las
Inima îmi zice să te chem
Iar dragostea ce ne-a rămas
Se răsfiră ca un un ghem
- - - - - - - - - - - - -
Gânduri cu aspre judecăți
Mă pândesc tiptil din umbră
Și îmi dilată trupul în bucăți
În golul tău lăsat în urmă
Ai plecat, lăsându-mi dorul
Copilul amintirilor cu noi
Și tot crește ca odorul
Sub lacrimi care curg în ploi
Ai plecat, lăsându-mi visul
Peste un tărâm cu nostalgii
În care eu caut paradisul
Tot așteptând ca tu să vii
(•_•)(•_•)(•_•)(•_•)(•_•)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu