• HomeHome        
  • Psihologie la ziPsihologie  
  • Curiozitati la ziCuriozitati  
  • Informatica la ziInformatica
  • Filosofie la ziFilosofie    
  • HomeMuzica        
  •        

sâmbătă, 5 aprilie 2014

Iarna




  Pod din gheață și zăpadă
  Și-a făcut lacul din vale
  - De roiesc peștii grămadă
  Tremurând de frig și jale

  Albul din zare se îngână
  Și gerul lacom din el mușcă
  - De-i un ghemotoc de lână
  Trupul lui Grivei din cușcă

  Vrăbiuțele nu mai zboară
  Stau sub ștreșini în alai
  - De visează a miez de vară
  Cu mari ogoare de mălai

  Soarele rece dinții își arată
  Trec oamenii grăbiți de frig
  - De scârțâie neaua îndesată
  Sub bocancii strânși covrig


  Prin sobele din lut sau fier
  În flăcări lemnele suspină
  - De se leagă casele de cer
  Cu fumăraia ce se adună

              ♥  ♥  ♥

  Of .. la o cană cu vin fiert
  Am invitat pe-a mea iubită
  Însă mi-a răspuns incert
  Că nu poate, că-i răcită

  Dar las .. mai bine eu la ea
  Să mă duc pe mai diseară
  Că vom sta servind cafea
  Și poate-i trece din răceală



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu